Reputation management

Reputation management-ul în marketing reprezintă un proces de monitorizare și gestionare a reputației online a unei afaceri sau organizații. Acest proces este important deoarece reputația online poate avea un impact semnificativ asupra imaginii și succesului afacerii.

O agenție de marketing poate ajuta o afacere să monitorizeze și să răspundă la comentarii și recenzii negative pe diverse platforme online, precum site-uri de recenzii sau rețele sociale. De asemenea, agenția poate ajuta la crearea de conținut pozitiv și promovarea acestuia, pentru a crește reputația online a afacerii.

Un proces de reputation management eficient poate ajuta o afacere să câștige încrederea și loialitatea clienților, să atragă noi clienți și să crească succesul afacerii.

Identificare

Evaluare

Planificare

Monitorizare

Trimite-ne un mesaj

Vrei să lucrezi cu noi sau ai întrebări despre serviciile de marketing digital și PR pe care le oferim?

Contactează-ne și ne vom bucura să discutăm despre opțiunile pe care le ai!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.